Underbar klänning

Har gjort en klänning till N i ett underbart mjukt och lagom slitet påslakan. Modellen har jag gjort själv och jag är jättenöjd även om jag nästa gång kommer göra den lite bredare så att det blir mer rynk vid ärm och hals. Knäppningen blev inte heller helt 100% eftersom jag kom på i efterhand att klänningen ju ska över huvudet på N.
Jag tycker att N är jättefin i den här klänningen och den är perfekt nu när det är så varmt ute (även om den nog släpper igenom ganska mycket UV-strålning) så det kommer säkert bli fler framöver.




Material: Begagnat påslakan, vit snedslå och 3 st knappar
Mönster: Eget

Kommentarer
Postat av: Fru Jippiyes

Nydelig kjole! Virkelig flott modell og supersøtt lakenstoff!

2010-02-20 @ 14:23:33
URL: http://jippiyes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0