Lite frågor.....för dig att svara på!

Hittade lite frågor hos Mamman pysslar 

När du svarar, kom ihåg att du bara får använda ETT ord som svar.
Bara ett.
Det är inte så lätt som det verkar!...

1. Var är din mobiltelefon? Trappan
2. Var är din (o-)äkta hälft? Soffan
3. Ditt hår? Uppsatt
4. Din mamma? Snäll
5. Din pappa? Frånvarande
6. Det bästa du vet? Belöningar
7. Din dröm inatt? Borta
8. Din dröm/ditt mål? Lycka
9. Rummet du är i? Allrum
10. Din hobby? Sömnad
11. Din skräck? Likgiltighet
12. Var vill du vara om 6 år? Hemma
13. Var var du igår kväll? Huddinge
14. Vad du inte är? Avslappnad
15. En sak du önskar dig? Pergola
16. Var du växte upp? Tyresö
17. Favoritmat? Soppor
18. Ditt liv? Privilegierat
19. Det sista du gjorde? Promenerade
20. Dina kläder? Omoderna
21. Din TV? Repig
22. Ditt/dina husdjur? Obefintliga
23. Din dator? Uppskattad
24. Ditt humör? Jämnt
25. Saknar någon? Nej
26. Din bil? Smutsig
27. Något du inte har på dig? Parfym
28. Favoritaffär? IKEA
29. Din sommar? Lat
30. Älskar någon? Flera
31. Favoritfärg? Grön
32. När skrattade du senast? Idag
33. När grät du senast? Ovetande

...och om du hakar på och svarar får du gärna lämna en länk här, så att jag får tjyvläsa! :D

Ovanstående är kopierat rakt av från Mamman pysslar, ja förutom svaren och länken förstås.....

Tycker detta är lite kul för då kan man följa länkar bakåt och hitta bloggar man kanske aldrig besökt annars, förutsatt att du länkar tillbaka till mig förstås ;-)

Jag tyckte den svåraste frågan var nr: 6, vilken tyckte du var svårast?

Edit: Skogskajsa upptäckte att fråga 17 och 18 saknades så de har jag lagt till.

Kommentarer
Postat av: Mamman pysslar

Hallå hemlighetsfulla svägerska!

Detta har du inte avslöjat för din numera hårt arbetande dito. Jag funderade vem det kunde vara för länge länge sen....



Kul att äntligen få se bilder på alla dina projekt!

Kram

/a

2008-08-17 @ 20:54:59
URL: http://mammanpysslar.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul frågor!! Jag tyckte fråga 11 var svår..Kram Lillasyster...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0